Verzenden en bezorgen

Wanneer versturen jullie mijn bestelling?

We doen er alles aan om je zo snel mogelijk in bezit te laten komen van je nieuwe telefoonhoesje. Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld en betaald, en is het artikel op voorraad? Dan wordt je bestelling dezelfde dag opgestuurd! Als je je bestelling in het weekend plaatst, beginnen we de maandag daarop met de verwerking ervan.


Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?

Wij versturen momenteel naar Nederland en België. 

Land Standaard verzending per brievenbuspost Verzendkosten
Nederland 1-2 werkdagen Gratis
België 3-4 werkdagen Gratis

 

 

 


Houd er rekening mee dat de levering door het coronavirus en drukte bij de postbedrijven wat langer kan duren. 


Mijn bezorging is incompleet. Hoe kan dat?

Het kan voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden of dat een artikel een langere levertijd heeft. Dit kan betekenen dat je je bestelling in delen ontvangt. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail. Je kunt desgewenst ook zelf kijken welke levertijd op de productpagina vermeld wordt. Hier wordt aangegeven of het product uit voorraad leverbaar is of een langere levertijd heeft.


Ik heb geen e-mail van mijn bestelling ontvangen. Is de bestelling geslaagd?

Binnen een half uur na het betalen van je bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij de bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen? Check dan de spambox of de map met ongewenste e-mail. Als je de e-mail met de orderbevestiging daar niet kunt vinden of denkt dat je een tikfout hebt gemaakt in je e-mailadres bij het plaatsen van de bestelling, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice!


Kan ik artikelen toevoegen of mijn bestelling wijzigen?

Om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, hebben we een systeem ontworpen waarbij de bestelling snel wordt doorgezet. Omdat dit zo snel gaat, kunnen we geplaatste bestellingen niet meer wijzigen. Sorry! Je kunt natuurlijk een aparte bestelling plaatsen voor extra artikelen, of het artikel waar je niet blij mee bent terugsturen.

Als je je direct na het plaatsen van een bestelling realiseert dat je deze moet annuleren of het bezorgadres wilt wijzigen, dan is dat soms nog mogelijk. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice!