Klantenservice

Meestgestelde vragen
Verzending en bezorging
Wanneer versturen jullie mijn bestelling?

We doen er alles aan om je zo snel mogelijk in bezit te laten komen van je nieuwe telefoonhoesje. Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld en betaald, en is het artikel op voorraad? Dan wordt je bestelling dezelfde dag opgestuurd! Als je je bestelling in het weekend plaatst, beginnen we de maandag daarop met de verwerking ervan.

Mijn bezorging is incompleet. Hoe kan dat?

Het kan voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden of dat een artikel een langere levertijd heeft. Dit kan betekenen dat je je bestelling in delen ontvangt. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail. Je kunt desgewenst ook zelf kijken welke levertijd op de productpagina vermeld wordt. Hier wordt aangegeven of het product uit voorraad leverbaar is of een langere levertijd heeft.

Kan ik artikelen toevoegen of mijn bestelling wijzigen?

Om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, hebben we een systeem ontworpen waarbij de bestelling snel wordt doorgezet. Omdat dit zo snel gaat, kunnen we geplaatste bestellingen niet meer wijzigen. Sorry! Je kunt natuurlijk een aparte bestelling plaatsen voor extra artikelen, of het artikel waar je niet blij mee bent terugsturen.

Als je je direct na het plaatsen van een bestelling realiseert dat je deze moet annuleren of het bezorgadres wilt wijzigen, dan is dat soms nog mogelijk. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice!

Ik heb geen e-mail van mijn bestelling ontvangen. Is de bestelling geslaagd?

Binnen een half uur na het betalen van je bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij de bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen? Check dan de spambox of de map met ongewenste e-mail. Als je de e-mail met de orderbevestiging daar niet kunt vinden of denkt dat je een tikfout hebt gemaakt in je e-mailadres bij het plaatsen van de bestelling, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice!

Retouren en terugbetalen
Hoe moet ik artikelen retourneren?

Je vindt alle informatie over ons retourproces op deze pagina.

Ik wil een product ruilen, kan dat?

Als je een product wilt ruilen, betalen wij de retourkosten. Wij kunnen geen artikelen ruilen die gepersonaliseerd zijn of die buiten de zichttermijn worden aangemeld. Zie hiervoor 'Actievoorwaarden retourneren' en 'Voorwaarden voor het retourneren' op deze pagina

Voldoet jouw product aan de voorwaarden om geruild te worden? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij zullen je een kosteloze retourinstructie mailen.

Ik heb een klacht
Wat zijn de garantievoorwaarden?

Leuke Telefoonhoesjes staat garant voor de deugdzaamheid van de hoesjes die je bij ons bestelt. Op alle producten is standaard minimaal drie maanden garantie. Uiteraard moet het product wel normaal gebruikt zijn. Onze garantie geldt daarom niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val en stootschade tenzij anders staat vermeld.

Ik heb een beschadigd hoesje ontvangen. Wat nu?

Hmm, onze oprechte excuses dat je een telefoonhoesje beschadigd hebt ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling! Wij verpakken onze producten erg zorgvuldig en doen er alles aan om een veilig transport te kunnen waarborgen. Er kan echter tijdens de verzending schade ontstaan. Stuur een e-mail naar [email protected] met een foto van het beschadigde artikel onder vermelding van je ordernummer. Wij helpen je per mail graag verder.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?

Dat is onze fout, excuses! Heel af en toe kan het voorkomen dat door een menselijke fout het verkeerde hoesje is opgestuurd. Dat willen we graag goedmaken! Neem direct contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected] om ons hierover te informeren. Stuur bij voorkeur ook direct een foto van het ontvangen artikel en vergeet niet het ordernummer van je bestelling te noteren in de mail.

Geen antwoord op je vraag gevonden? Stuur ons een berichtje!
Antwoord binnen 1 werkdag
Contact

Algemene vragen 
Mailen: [email protected]

Volg ons op social media
Instagram of Facebook

Bedrijfsgegevens (dit adres geldt tevens als retouradres)
Leuke Telefoonhoesjes
Jan Deckersstraat 21-B
5591 HN Heeze
The Netherlands      

Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Eindhoven onder nummer: 57980586